Thursday, September 16, 2010

sacrifice.

salam to everyone.
it's been awhile i didnt update this blog,,i dunno why i'm so lazy to write even sumthing last 2 3 weeks times,,

SACRIFICE!

lately ni salu dok berpikir,,tp tatau la apa yg dipikirkan,,
keep thinking and thinking,,
lastly i did something yg aku rasa ak terlalu memaksa diri aku.
i'm trying to 'someone' happy,,
aku hope sgt dia appreciate aku eventhough dia tak cakap,,
aku tak perlukan pujian dr dia.
tp cukuplah kalau dia terus menghargai aku sebagaimana aku menghargai dia.

tatao da nak tulis apa;badan aku pun salu sakit2 lately,,tatao la pasaipa,,tp tadak sapa pun tanya,,sihat ka?sakit ka?aku yg hari2 update kat dia.dok tanya.anda sihat?anda tau dak,,u r 1 of the person i care most.

LASTLY.saya terima anda seadanya.

<3>
-1200 a.m-

-setia menunggu janji anda-



1 comment:

  1. Setiap pasangan ada kontranya..
    Tak semua bahagia dan gembira, sygku..
    Yg penting, dia syg ko.

    ReplyDelete